بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


تیم امیر شماره 8 ندارد!

http://upload7.ir/images/43836130436234428166.jpgاستقلالی ها هم از روزی که مجتبی جباری را از دست دادند و نتوانستند بر خلاف وعده و وعیدهای مدیران آن جایگزین مناسبی برای وی پیدا کنن کاملا می شد وضعیت فعلی تیم را پیش بینی کرد.بازیهای سرد که با موقعیتهای ناچیزو پایین آمدن آمار گلهای که از روی کارهای تاکتیکی به ثمر میرسد و ... که اتفاقا به همه موارد فوق چه کلی و چه جزئی بارها و بارها هم توسط ما و هم اهالی فن و کارشناسان به مدیریت باشگاه و کادرفنی گوشزد شده بود!
بله ..استقلال اگر بازیکنی در حد و اندازه های جباری را در ترکیب تیمش داشت حداقل حالا نه فشاری بر روی مهاجمین تیمش بود که با استرس عدم گلزنی وارد زمین بشوند و نه تعداد تماشاگران تیم به این اندازه کاهش پیدا میکرد!
پس دوستانی که عدم استقبال تماشاگران را به نبود فرهاد مجیدی ربط می دهند مجددا در حال کم لطفی کردن به مجتبی جباری می باشند.
بازیکنی که بر خلاف فرهاد مجیدی در بین هواداران استقلال محبوب نبوده،اما تاثیرگذاریش از فرهاد مجیدی چه در آن چهار دربی معروف و چه در دیدارهای که استقلال در طی یک دهه اخیر مقابل حریفانش برگزار کرده خیلی بیشتر بوده است.
حیف که خیلی مفت و مبتدیانه بهترین بازی ساز حال حاضر ایران را از دست دادیم!
هوادارانی که دائما از موفقیت استقلال در طول سیزده دوره لیگ برتر و جمع امتیازاتی که تیم محبوبشان کسب کرده و همواره شاهد آن بودند که تیمشان به جز دو سه سال در بین تیم های مدعی و چهار تیم اول جدول رقابتها لیگ برتر قرار گرفته،باید این نکته را در نظر بگیرند که بیش از نیمی از این موفقیت ها را باید به حساب بازی هایی که مجتبی جباری در میانه میدان انجام میداده و هر گاه مصدومیت سراغش نیامده،استقلال در کورس قهرمانی قرار داشته ...
ولی متاسفانه در بین بعضی از هواداران این بازیکن به فردی بی معرفت،بی تعصب،پول پرست و ...شناخته میشود و این عده از هواداران از این بازیکن شدیدا متنفر هستند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 9 / 1392برچسب:استقلال,امیر قلعه نویی,پلی میکر, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com